معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر تشریح کرد:

سهمیه آموزش و پرورش استان بوشهر در کنکور سراسری 1399

بوشهر(پانا)_معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در کنکور سراسری سال جاری، 298 سهمیه در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برای استان اختصاص داده شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سهمیه آموزش و پرورش استان بوشهر در کنکور سراسری 1399

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، عبدالرضا بندری اظهار کرد: آموزش و پرورش استان از بین دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری 298 نفر را به عنوان دانشجوی متعهد خدمت استخدام می کند.
وی ادامه داد: سهمیه اختصاص داده شده در رشته های دبیری و هنرآموزی ،آموزگار ابتدایی و استثنایی ، مشاوره و مربی پرورشی و دبیر تربیت بدنی است.
بندری کسب حداقل تراز 6500 در کنکور سراسری و داشتن معدل 14 و حداکثر سن 22 سال را از شرایط پذیرش دانسته و خاطرنشان کرد: جذب این افراد بر اساس بومی گزینی بوده و کسانی که بومی شهرستان/منطقه باشند، در اولویت قرا دارند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل اضافه کرد: با توجه به اینکه منطقه محل خدمت داوطلبان در دفترچه انتخاب رشته مشخص خواهد شد، پذیرفته شدگان موظف به دادن تعهد محضری بر مبنای بوم خدمت خواهد بود .
وی در پایان تاکید کرد: تمامی پذیرفته شدگان پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش و سپردن تعهد محضری به استخدام رسمی آموزش و پرورش در خواهند آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار