دانش آموز زنجانی مدال های ورزشی قهرمان جهان و آسیا را به آستان قدس رضوی اهدا کرد

زنجان (پانا) - مراسم اهدای مدال های قهرمانی جهان و آسیایی امیرسینا بختیاری دانش آموز دبیرستان خوارزمی زنجان به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز زنجانی مدال های ورزشی قهرمان جهان و آسیا را به آستان قدس رضوی اهدا کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در سخنانی ضمن تبریک این افتخار بزرگ استانی و ملی به امیرسینا بختیاری و خانواده گرانقدر وی، با اشاره به تاریخ هشت هزار ساله تمدن دیرینه و کهن ایران زمین، اظهار کرد: جوانانی که به ریشه و هویت خود توجه دارند با قهرمانی خود مدال های افتخار را بر سینه این دیار کهن می آویزند و با قهرمانی در میدان ورزش و اخلاق افتخارات ملی و جهانی متعدد ایران برای کشور عزیزمان به ارمغان می آورند.

وی با اشاره به اهدای مدال های جهانی و آسیایی امیرسینا بختیاری به آستان مقدس رضوی افزود: امیرسینا در میدان ورزش یک قهرمان است ولی به نظر من نمره بالای ایشان، در قهرمانی اخلاق است.

ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با تبریک این موفقیت بزرگ به دانش آموز، امیرسینا بختیاری و خانواده آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد: وی همواره بتواند در میادین بین المللی با تلاش و همت قهرمانانه خود افتخار آفرینی های متعددی را کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار