امیرسینا بختیاری قهرمان تکواندوی جهان:

در مسابقات ورزشی ام، از امام رضا(ع) مدد می خواهم

زنجان (پانا) - امیرسینا بختیاری، قهرمان تکواندوی جهان، دارنده مدال طلای جهانی و آسیایی در رشته تکواندو، متولد سال 1380است و در پایه دوازدهم انسانی در مدرسه خوارزمی تحصیل می کند. این رشته ورزشی را از 4سالگی شروع کرده، ولی 10 سال است که تکواندو را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
در مسابقات ورزشی ام، از امام رضا(ع) مدد می خواهم

به گزارش واحد خبر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، امیرسینا بختیاری، قهرمان تکواندوی جهان، دارنده مدال طلای جهانی و آسیایی در رشته تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا در کنار تحصیل می توان ورزش حرفه ای و قهرمانی هم انجام داد، گفت: واقعیت این است که کنار درس، ورزش هم می توانیم بکنیم. من در مسابقات جهانی که اردوی تیم ملی، فروردین ماه برگزار می شد، با کمک مدرسه و آموزش و پرورش توانستم درسهای عقب افتاده خود را جبران کنم، یعنی هر دو را می توان با تلاش بیشتر کنار هم انجام داد و موفق شد.

امیرسینا در پاسخ به این سوال که چه انگیزه ای باعث شد مدالهای جهانی و آسیایی خود را به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اهدا کند، اظهار کرد: واقعیت این است که من قبل از اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی و همچنین تورنومنت ها، از آقا علی بن موسی الرضا(ع) مدد خواستم که بتوانم موفق باشم و پرچم کشورم را بین کشورهای مختلف به اهتزاز درآورم و خدا را شاکرم که توانستم مدال طلای جهان و طلای آسیا را کسب کنم و برای این کشور عزیز و شهرمان زنجان افتخار آفرینی کنم.

این دانش آموز قهرمان در پایان توصیه ای به همسالان خود کرد: به نوجوانان توصیه می کنم که می توانند همراه درس و تحصیل، با تلاش و پشتکار ورزش حرفه ای هم انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار