2 بخش الیگودرز در طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان قرار گرفت

خرم‌آباد(پانا) - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد با پیگیری های صورت گرفته ۲ بخش محروم الیگودرز در طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
2 بخش الیگودرز در طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان قرار گرفت

به گزارش ایرنا، محمد خدابخشی افزود: در راستای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، طرح پیشرفت و آبادانی مناطق کم برخوردار توسط بنیاد مستضعفان با پشتوانه پژوهش‌های میدانی دانشگاهی و استفاده از مدیران جوان و انقلابی در حال اجرا است که شهرستان الیگودرز نیز با دارا بودن دو بخش محروم مستحق قرار گرفتن در این طرح بود.

وی تصریح کرد: طرح پیشرفت و آبادانی منطقه ای بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در مناطق کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح با اهدافی، چون رفع محرومیت و توانمندسازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم و تکیه بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های بومی و طبیعی مناطق بر اساس پژوهش‌های میدانی انجام می شود.

خدابخشی بیان کرد: در این طرح بنیاد مستضعفان با استفاده از مشاوره اساتید دانشگاهی و مدیران جوان و انقلابی به دنبال ایجاد مدلی برای افزایش درآمد جامعه روستایی، حمایت از کارآفرینان جهت توسعه اقتصاد محلی و کاهش فشار بر منابع طبیعی و الگوسازی برای پیشرفت همه جانبه و آبادانی کشور با تکیه بر مردم طراحی و اجرا می‌شود.

الیگودرز دارای پنج بخش مرکزی، بربرود شرقی، بربرود غربی، ززوماهرو و زلقی است که ۲ بخش زلقی و ززوماهرو از محروم ترین مناطق کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار