معاون اول رئیس‌جمهوری درگذشت سرحدی‌زاده را تسلیت گفت

تهران (پانا)‌ - معاون اول رئیس‌جمهوری در پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده وزیر پیشین کار و امور اجتماعی و از مبارزان پیشتاز علیه رژیم ستمشاهی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون اول رئیس‌جمهوری درگذشت سرحدی‌زاده را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت ابوالقاسم سرحدی‌زاده وزیر پیشین کار و امور اجتماعی نوشت:

«درگذشت چهره مقاوم و انقلابی مرحوم ابوالقاسم سرحدی‌زاده از مبارزان پیشتاز با رژیم ستمشاهی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب و مردم به ویژه در اهتمام به امور کارگران و محرومان جامعه داشت، موجب تأسف و تأثر فراوان شد. مرحوم سرحدی‌زاده علاوه بر مسئولیت وزارت کار و امور اجتماعی، به عنوان نماینده مردم تهران در سه دوره مجلس شورای اسلامی نیز خدماتی ارزنده و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشت. مصیبت فقدان این انسان صدیق و خدوم را به مردم ایران، علاقه‌مندان و بستگان به ویژه خانواده داغدار ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.»

«ابوالقاسم سرحدی زاده» وزیر پیشین کار و امور اجتماعی و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی شب گذشته بر اثر ایست قلبی در ۷۵ سالگی درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار