فرمانده گروه پهپاد ارتش:

موزه دفاع مقدس فداکاری شهدا و جانبازان را نمایش می‌دهد

شهرری (پانا) - فرمانده گروه پهپاد ارتش در بازدید از موزه مقاومت ایثار وپیروزی در بنیاد شهید ری گفت :موزه شهدا پروژه عظیمی است که به لطف خدا و شهدا به زیبایی به نمایش گذاشته شده است تا فداکاری و از خودگذشتگی شهدارا به همگان نشان دهد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
موزه دفاع مقدس فداکاری شهدا و جانبازان را نمایش می‌دهد

به گزارش «ایثار»امیر سرتیپ دوم شهرام حسن نژاد فرمانده گروه پهپاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از موزه مقاومت ایثار وپیروزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ارتباط با نقش ارتش در هشت سال دفاع مقدس گفت :موزه شهدا پروژه عظیمی است که به لطف خدا و شهدا به زیبایی به نمایش گذاشته شده است تا فداکاری و از خودگذشتگی شهدا را به همگان نشان دهد.
امیر حسن نژاد در ادامه افزود:توسعه موزه شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و می توان گفت تاسیس موزه شهدا یک اتفاق خوب در انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان امروز است .
حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیزبرنامه های موزه و آثار شهدا از اهداف بلند مدت این موزه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست وگفت: موزه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با هدف معرفی شهدای شهرستان و به‌ منظور زنده‌ نگهداشتن یاد و نام این عزیزان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و حفظ آرمان‌ها و اهداف شهدا به آیندگان، همه‌ روزه در ساعات اداری میزبان بازدیدکنندگان از آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
در این بازدید حجت الاسلام ابراهیم چتری نماینده عقیدتی سیاسی در گروه پهپاد و کارشناسان مجموعه امیر حسن نژاد را همراهی کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار