تشکیل دو کارگروه خلاقانه در کار گروه های پروژه مهر منطقه 17

تهران (پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17، در نشست مجازی ساماندهی نیروی انسانی و ستاد بازگشایی مدارس منطقه ۱۷ با مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای معاونین اداره کل، پروژه مهر را یک پروسه‌ خواند که همه فعالیت‌های آموزش و پرورش را تا بازگشایی مدارس شامل می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل دو کارگروه  خلاقانه در کار گروه های پروژه مهر منطقه 17

مهدی نیکبخت گفت: پروژه مهر در سایه همدلی و همراهی همه اجزاء می‌تواند یک بازگشایی شکوهمند را رقم بزند و زمینه‌ای برای ایجاد انگیزه دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید شود.

نیکبخت پیرامون فعالیت‌های ستاد بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: علاوه بر ۵ کارگروه نظارت و ارزیابی، کمیته تایید صلاحیت، تعمیر و تجهیز مدارس و کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی و تبلیغ و اطلاع رسانی، کارگروه سلامت و بهداشت نیز به تازگی به واسطه شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا اضافه شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در ادامه از ایجاد دو کارگروه ابتکاری جدید در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت: با عنایت به اینکه جلب مشارکتهای سایر نهادها و ارگان ها دارای اهمیت است؛ تشکیل کارگروه «جذب مشارکت های فراسازمانی» ضروری به نظر می رسد، همچنین به واسطه شرایط موجود و احتمال انجام فعالیت‌های مجازی در سال تحصیلی آتی ضرورت توجه به تولید محتوای کیفی منطبق با اهداف دوره های تحصیلی و توجه ویژه به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین، وجود کارگروه «آموزش مجازی» احساس می‌شود، بنابراین آموزش و پرورش منطقه ۱۷ به منظور فراهم کردن یک بازگشایی شکوهمند در کنار ۶ کارگروه مطرح شده ، در اقدامی خلاقانه و منحصر به فرد، به این دو کارگروه نیز توجه دارد.

مهدی نیکبخت با اشاره به برگزاری ۱۵ جلسه ساماندهی نیروی انسانی و توجه به خرد جمعی افزود: با برگزاری جلسات منظم، هم اندیشی و هم افزایی می‌توانیم یک تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری موثر را فراهم کنیم.

وی در ادامه گفت: با ساماندهی مفید و موثر می توانیم بهره وری نیروی انسانی را بالا ببریم چراکه کیفیت آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی از کیفیت ساماندهی نیروی انسانی تاثیر می گیرد. بنابراین لازم است تمامی عناصر موثر در یک ساماندهی خوب را لحاظ کنیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در ادامه افزود: باید به ساماندهی متوازن دانش آموزان توجه ویژه داشته باشیم که در هر دوره تحصیلی فراخور شرایط و اقتضائات آن دوره، توازن معنی خاص خود را خواهد داشت به طور مثال: در دوره متوسطه دوم توازن رشته های تحصیلی مورد توجه و تاکید است و شاید در دوره های دیگر سطح توانمندی دانش آموزان در برقراری توازن موثر است.

نیکبخت از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ستاد ثبت نام و پایگاه های سنجش خبر داد و گفت: به صورت روزانه موارد بهداشتی در این مراکز توسط کارشناسان بهداشت اداره آموزش و پرورش پایش می شود تا بدین وسیله سلامتی کارکنان و مراجعین محترم تامین شود.

نیکبخت در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش و خرد جمعی بتوانیم رضایتمندی اولیا، دانش آموزان و همکاران را جلب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار