دیدار نماینده مردم فیروزکوه و دماوند و رودهن با معاون آموزش متوسطه و پرورش

تهران (پانا) - سیداحمدرسولی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی با علیرضاکمرئی معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش، در محل کارش دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نماینده مردم فیروزکوه و دماوند و رودهن با معاون آموزش متوسطه و پرورش

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش، سیداحمدرسولی‌نژاد، در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات کلان آموزش وپرورش و همچنین کمبود امکانات در حوزه انتخابیه خود و ضرورت حمایت و توجه ویژه به تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مقاوم سازی مدارس ناامن از زلزله (باتوجه به زلزله‌های چند روز اخیر در شهرستان فیروزکوه) و تقویت نیروی انسانی در شهرهای مذکور بحث و گفت‌وگو کرد.

سید احمد رسولی‌نژاد که در ۳ دوره نماینده مجلس بوده خود از فرهنگیان عضو فراکسیون مجلس بوده و اکنون به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و نائب رئیس کمیسیون صنعت معدن و تجارت است و از مدافعان حقوق فرهنگیان در ادوار مختلف بوده است.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش، ضمن بیان گزارشی از اقدامات وزارت آموزش وپرورش در ایام کرونا و بسط و توسعه عدالت آموزشی از طریق مدرسه تلویزیونی و شبکه شاد در سراسر کشور، مهمترین برنامه‌ها و اقدامات آتی پروژه مهر و سناریوهای مطالعه شده برای سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

علیرضا کمرئی در دولت تدبیر و امید سابقه مدیر کلی شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران را داشته و از نزدیک با قابلیت‌ها، فرصت‌ها، مشکلات آموزش وپرورش مناطق استان تهران آشنایی کامل دارد واز این رو رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با ایشان دیدار ویژه داشتند.

در این دیدار سلطانیان، مدیرکل دفتر دوره دوم متوسطه، آذرکیش، مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وکاردانش حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار