فرهنگ و آموزش نیازهای اصلی هر جامعه

بیرجند(پانا)- نبی زاده مدیرکل و زمزم معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در آموزش و پرورش شهرستان با محمدحسین یکه خانی مدیر آموزش و پرورش، سورگی معاون آموزش متوسطه و افراخته معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ و آموزش نیازهای اصلی هر جامعه

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدحسین یکه خانی صبح امروز ضمن اشاره به نقش و جایگاه فرهنگ و آموزش در جامعه گفت: فرهنگ و آموزش نیازهای اصلی هر جامعه است که در همه اجزاء و عناصر زندگى اجتماعى ساری و جاری می باشد.

او، ضمن اشاره به استعدادیابی و آموزش دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش جزء خانواده فرهنگی جامعه هستند که همکاری و هم افزایی این دو دستگاه موجب شادابی و بالندگی اجتماع می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند افزود: فرهنگ یک امر ضروری در هر جامعه است که علاوه بر توسعه و پیشرفت موجب افزایش علم و دانش می شودو آموزش و پرورش شهرستان نیز در این راه نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تشکر از همراهی های آموزش و پرورش شهرستان در خصوص راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا گفت: در سال گذشته اولین هنرستان هنرهای زیبا در سطح استان برای دانش آموزان دختر شهرستان بیرجند راه اندازی گردید.

او، افزود: این هنرستان در سال اول در سه رشته با ظرفیت 30 نفر شروع به کار کرد و پیش بینی می گردد در سال جاری در هر رشته 25 تا 30 نفر ثبت نامی داشته باشیم.

گفتنی است در این دیدار مسائل مربوط به اولین سال فعالیت هنرستان هنرهای زیبا بررسی گردید و در خصوص راه اندازی هنرستان ویژه پسران بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار