جایگزین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مشخص شد

تهران (پانا) - در پی برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به شکل مرسوم، برنامه «خیابان تئاتر ایران» با رویکرد استمرار ارتباط شهروندان با تئاتر و به ویژه نمایش‌های خارج از صحنه‌ برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جایگزین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مشخص شد

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، با توجه به برگزار نشدن جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به شکل مرسوم در سال جاری به جهت تبعات شیوع ویروس کرونا، اداره‌کل هنرهای نمایشی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همراهی انجمن هنرهای نمایشی ایران و انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان، برنامه «خیابان تئاتر ایران» را برگزار می‌کنند.

این برنامه در راستای حمایت از آثار هنرمندان تئاتر کشور با رویکرد استمرار ارتباط شهروندان با تئاتر و به ویژه نمایش‌های خارج از صحنه‌های مرسوم در سه بخشِ «اجرا» با زیرمجموعه‌های «آزاد»، «نمایش‌های آیینی و سنتی» و «نمایش‌های کودک و نوجوان» و همچنین «مسابقه طرح و ایده» و «کارگاه‌های آموزشی» برگزار می‌شود.

متقاضیان حضور در برنامه «خیابان تئاتر ایران» می‌توانند تا تاریخ یکشنبه ۵ مردادماه از طریق «بخش ویژه خیابان تئاتر ایران» در تارنمای ایران‌تئاتر به نشانی http://theater.ir اقدام کنند.

فایل pdf فراخوان برنامه «خیابان تئاتر ایران» در این پیوست قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار