مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه خادمین گمنام

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:خدمت به این فرشتگان کوچک زمینی دلی می خواهد به وسعت دریاوعشقی می خواهد ازجنس خدمت بی منت که همه دروجودخادمین گمنام ومربیان دانش آموزان بانیازهای ویژه نهادینه شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه خادمین گمنام

محمد علی واقعی در بازدید و دیدار با 18دانش آموز بانیازهای ویژه خانه های پناگاهی عقیق،آرام ومراکز نگهداری مهدیس وشهریارکه باحضور مدیر کل بهزیستی انجام شد، اظهار کرد: اطلاع رسانی ارائه خدمات به این فرزندان معصوم تمام خلأ ها را پوشش می دهد و در پیشگیری آسیب های هاد جامعه موثر است.
او، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مجموعه بهزیستی استان؛ تصریح کرد: مربیان و معلمان در این روزهای سخت کرونایی در صحنه خدمت‌رسانی بوده و در تلاش هستند تا باری از دوش دانش آموزان خود بردارند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ افزود: مربیان گاه در قامت پرستار در خط مقدم، گاهی در قامت نیروی جهادی و زمانی در لباس نیروی پشتیبان تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن پیروزی در جنگ است بیولوژیک است تا گامی دیگر برای ساخت ایران قوی برداشته شود.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با اشاره به خدمات ارزشمند بهزیستی استان به دانش آموزان با نیازهای ویژه، عنوان کرد: وقتی سخن از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، بی سرپرست و بد سرپرست به میان می‌آید، بی‌تردید به معلمان و مربیان مخلص و جهاد گری می‌رسیم که عاشقانه پای در میدان دانایی گذاشته‌اند تا با خدمات دهی و آموزش افرادی که به علت مشکلاتی باید در مدارس خاص تحصیل کنند، چرخه یادگیری متوقف نشود.
گفتنی است قریب یک هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر با نیاز ویژه استان تحت پوشش بهزیستی بوده و خدمات دریافت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار