جریمه ۱.۷ میلیارد ریالی محتکر آبگرمکن در تبریز

تبریز(پانا) - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از صدور حکم جریمه ۱.۷ میلیارد ریالی برای محتکر ۲۳۲ دستگاه آبگرمکن گازی در تبریز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جریمه ۱.۷ میلیارد ریالی محتکر آبگرمکن در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احد یوزباشی گفت: پس از گزارش مردمی مبنی بر احتکار انواع آبگرمکن‌های گازی در یک فروشگاه لوازم خانگی در تبریز، در یک گشت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و پلیس آگاهی از این واحد بازرسی شد.

وی ادامه داد: در زمان بازرسی از این فروشگاه، صاحب مغازه حاضر به عرضه کالا نشد و اعلام کرد که چند روز دیگر کالا به دستش خواهد رسید.

یوزباشی با بیان اینکه متهم قصد اخلال در سطح عرضه و افزایش قیمت کالا را داشته و تخلفش آشکار است، افزود: پس از از بازرسی از انباری این فروشگاه ۲۳۲ دستگاه از مدل‌های مختلف آبگرمکن گازی به ارزش ریالی ۲/۴ میلیارد ریال کشف و فروشگاه پلمپ شد.

وی اعلام کرد: پس از احضار متهم و اخذ دفاعیات، به دلیل ارائه نکردن مدارک محکمه پسند و شفافیت موضوع، تخلف احتکار محرز و مسلم و طبق قانون نظام صنفی، فرد محتکر به عرضه و فروش کل کالا‌های احتکار شده ملزم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم این پرونده به پرداخت ۱.۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد، خاطرنشان کرد: رأی قطعی است و در شعبه اجرای احکام در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار