آتش سوزی در زیرزمین انبار تجهیزات در شیراز

شیراز(پانا)- مدیرروابط عمومی آتش نشانی شیراز ، از وقوع آتش سوزی سنگین در زیرزمین انبار وسایل و تجهیزات در خیابان قاآنی نو شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آتش سوزی در زیرزمین انبار  تجهیزات در شیراز

به گزارش اداره آتش نشانی شیراز، علیرضا عدلو امروز با اعلام این خبر با اشاره به اینکه این آتش سوزی در زیر زمین یک خانه مسکونی اتفاق افتاده است گفت: پس از اطلاع رسانی ایستگاه‌های ۳ ، ۱۹ ، ۱۱ ،۶ و تریلی آبرسان و خودرو سیستم‌های تنفسی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

عدلو با اشاره به اینکه این خانه در زیر یک ساختمان مسکونی و تجاری اتفاق افتاده است افزود: حریق در زیر زمین یک خانه مسکونی با آتش‌سوزی وسایل و تجهیزات یک مغازه اتفاق افتاده است.

او با بیان اینکه این آتش سوزی به طبقه اول هم سرایت کرده بود، ادامه داد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، افرادی که در دود گرفتار شده بودند، از محل خارج شدند.

او افزود: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده و کارشناسان و نیروهای آتش نشانی در محل حضور دارند تا علاوه بر لکه گیری، علت آتش سوزی را مشخص کنند.

او با اشاره به قابلیت اشتعال زیاد اجناس موجود در انبار، اضافه کرد: میزان خسارت تقریبا زیاد است اما کل اجناس دچار آتش سوزی نشده است و از گسترش حریق به منازل و ساختمان های اطراف به طور کامل جلوگیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار