مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان های استان تهران:

شرایط ویژه کرونا در پروژه مهر امسال مورد توجه قرار می‌گیرد

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به شرایط ویژه کرونا و برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس، گفت: در پروژه مهر امسال شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا مورد توجه قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شرایط ویژه کرونا در پروژه مهر امسال مورد توجه قرار می‌گیرد

به گزارش ایرنا محمد صیدلو با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس و توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح جهانی، اظهار داشت: همه مسئولان و به ویژه مدیران مدارس باید به منظور شروع سال تحصیلی، اقدام مؤثری را در موارد گوناگون انجام دهند تا نقش این روز بیادماندنی در ذهن دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی به عنوان یک خاطره خوش باقی بماند.

او با اشاره به اینکه در گذشته کلیه فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس پنج محور اصلی سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی پایه‌ریزی شده بود، افزود: امروز بنا بر ضرورت و شرایط موجود ناشی از بیماری کووید ۱۹، اضافه شدن چهار کارگروه جدید شامل کارگروه توسعه متوازن شاخه‌ای یا رشته‌ای، کارگروه آموزش مجازی، تولید محتوا و سواد رسانه‌ای، کارگروه سلامت و امور بهداشتی و کارگروه تامین و گسترش فضای مجازی نیز به کارگروه‌های پروژه مهر اضافه شد.

صیدلو برنامه‌ریزی و تعیین فعالیت‌های استان در راستای سیاست‌گذاری‌های ستاد مرکزی پروژه مهر و اسنادبالادستی را از محورهای اصلی پروژه مهر دانست و گفت: نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌های پروژه مهر ادارات تابعه و مدارس دولتی و غیردولتی تحت پوشش از دیگر وظایف اصلی شورای پروژه مهر استان است.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه باید با روش‌های نوین برای پاسخگویی به نیازهای روز دانش‌آموزان آمادگی داشته باشند، بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است امسال مدارس زودتر از مهرماه بازگشایی شود، باید پیش‌بینی لازم در همه زمینه‌ها صورت پذیرد.

با نزدیک شدن به مهرماه، دست‌اندرکاران آموزش و پرورش به آماده‌سازی مدرسه و بررسی نقاط ضعف و قوت خود در سال قبل اقدام کرده و برای یک سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند؛ همچنین برنامه عملیاتی و برنامه سالانه خود را تدوین و مدرسه را برای ورود دانش‌آموزان آماده می‌کنند که به تمامی این مراحل و مستندات پروژه مهر گفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار