معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

راه‌اندازی دفتر نماد و جابجایی مرکز مشاوره روانشناختی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مرکز مشاوره روانشناختی دانش‌آموزی و دفتر نماد استان از روز شنبه مورخ 21 تیرماه در شهر ری آماده ارائه‌ی خدمات مشاوره به دانش‌آموزان و همکاران فرهیخته استان است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی دفتر نماد و جابجایی مرکز مشاوره روانشناختی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران

سید مجتبی هاشمی گفت: دفتر استانی نماد(نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) شهرستانهای تهران با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از طریق مداخله به موقع و موثر با جابجایی مرکز مشاوره روانشناختی دانش‌آموزی در شهر ری راه‌اندازی شد.

او ضمن اعلام خبر فوق گفت: میز نماد شهرستان‌های تهران با هدف تسریع در روند خدمات دهی به دانش‌آموزان آسیب پذیر مناطق 21گانه شهرستان‌های تهران با جابجایی مرکز مشاوره روانشناختی دانش‌آموزی راه‌اندازی شد.

هاشمی اظهار کرد: باید با راه‌اندازی این دفتر و به کوشش کارکنان مرکز مشاوره روانشناختی ضمن تحلیل دقیق شرایط استان، نقشه خطرپذیری آسیب‌های روانی-اجتماعی دانش‌آموزان را ترسیم و با برنامه‌های ویژه از تمام ظرفیت 13 دستگاه عضو ائتلاف نماد جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی و به حداقل رساندن کمیت آن اقدام کرد. برنامه نماد به دلیل ظرفیت ائتلافی و چند سازمانی می‌تواند از جمله برنامه‌های اثر بخش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ‌باشد.

هاشمی با اشاره به اینکه برای اجرای موفق طرح مهمترین محور مدارس هستند که در صورت فرهنگ‌سازی و توانمندسازی مدیران موفقیت طرح، بسیار بالا خواهد بود، گفت؛ با فراهم شدن امکانات مد نظر مرکز مشاوره روانشناختی دانش‌آموزی استان، این مرکز آمادگی ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان در کنار جذب موارد فوریت روانی و اجتماعی را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار