مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

آغاز به‌کار ۶۷ پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز به‌کار ۶۷ پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار ۶۷ پایگاه سنجش نوآموزان شهرستان‌های استان تهران

محمد صیدلو با اشاره به این‌که سنجش از نوآموزان شهرستان‌های استان تهران از امروز آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت؛ از افزایش ۱۳ پایگاه جدید نسبت به سال گذشته سخن گفت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از جمله موارد مورد نظر در این فرایند عنوان کرد و گفت: در کنار این ۶۷ پایگاه ۵ پایگاه مجازی نیز دایر است تا آزماینده‌های تحصیلی، اطلاعات اولیه مراجعین را ثبت کنند و یک پایگاه تخصصی نیز برای بررسی نهایی اطلاعات در آموزش و پرورش استثنایی استان تشکیل شده است که پاسخگوی مراجعین خواهد بود.
صیدلو در ادامه کاهش نیروی کاری و افزایش ساعت کاری را از جمله ویژگی‌های این فرایند در سال جاری عنوان کرد و گفت: ۴۱۵رمتقاضی همکاری در پایگاه‌های سنجش از اول تا هجدهم تیرماه بر اساس گروهبندی‌‌های انجام شده آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

این مقام مسوول گفت: امسال 2 هزار وششصد مدرسه برای همکاری این امر ثبت شده است که بر اساس زمان‌بندی‌ دانش‌آموزان را به پایگا‌ه‌های سنجش معرفی می‌کنند، که با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر روز در هر پایگاه ۲ آزماینده حدود ۲۰ نو‌آموز را پذیرش می‌کنند.

صیدلو در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۹۵ هزار نوآموز مورد سنجش قرار گرفتند، افزود پیش‌بینی ما بر این‌است که امسال با حذف سنجش پیش‌دبستانی‌ها، حدود ۹۰ هزار نوآموز استان مورد سنجش قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار