معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

برنامه‌های سال 99 متناسب با شرایط کرونا تدوین شده است

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با توجه به شرایط کرونایی جامعه، برنامه‌های سال 99 معاونت سوادآموزی بر اساس این شرایط تدوین و ابلاغ شده است .

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های سال 99 متناسب با شرایط کرونا تدوین شده است

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ عباس امید در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به ابلاغ برنامه سال 99 شهرستان‌ها و مناطق اظهار کرد: حجم برنامه با توجه به عملکرد سال گذشته و ظرفیت شهرستان‌ها و مناطق و نتایج سرشماری سال 95 تدوین و ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه، برنامه ابلاغی متناسب با وضعیت موجود تدوین شده و سهم کمتری برای شهرستان‌ها و مناطق اختصاص شده است.
امید بر استفاده از ظرفیت‎های درون و برون سازمانی برای جذب افراد واجد شرایط سوادآموزی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مدارس، خانه‌های بهداشت، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها، ظرفیت‌های خوبی برای شناسایی، راستی آزمایی و جذب سوادآموز هستند.
معاون سوادآموزی اداره کل افزود: شوراهای پشتیبانی به ریاست فرمانداران و بخشداران می توانند تسهیل‌گر تحقق اهداف مجموعه سوادآموزی باشند که ضروری است مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق با تعامل بر تشکیل این شوراها اهتمام داشته باشند.
وی در پایان با قدردانی برای برگزاری امتحانات پایان دوره های آموزشی گفت: امیدوارم امتحانات با نهایت دقت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به پایان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار