معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور وارد یاسوج شد

یاسوج (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به همراه مدیر کل پشتیبانی و توسه مدیریت سازمان و همچنین مشاور سازمان دیشب وارد یاسوج شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور وارد یاسوج شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل، رئیس و معاون آموزش و پرورش استثنایی استان به همراه کارشناسان این اداره طی آیینی، استقبال گرمی از مهمانان کشوری کردند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نیمروز اول کاری خود در استان کهگیویه و بویراحمد بیش از 6 برنامه کاری خواهند داشت.

امروز 25 تیرماه حسینی ابتدا مرکز مشاوره و راهنمایی پیوند را در شهر یاسوج افتتاح خواهند کرد و سپس از نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان با نیازهای ویژه استان بازدید خواهند کرد.

کلتگ زنی مدرسه برای دانش آموزان با نیاز ویژه در یاسوج و شهر چرام ( به صورت نمادین) دیگر برنامه کاری ایشان خواهد بود.

معاون وزیر و رئیس سازمان در ادامه با روسای ادارات آموزش و پرورش استان، شورای معاونین و مدیران مراکز آموزشی با نیازهای ویژه استان جلسه ای خواهند داشت.

رونمایی از کتاب سال آموزش و پرورش استثنایی استان با عنوان " قاب ماندگار " و همچنین رونمایی از مجموعه ایده های برتر از مهمترین برنامه های دیگر ایشان خواهد بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این نشست از برترین های سه جشنواره ایده ها، قاب ماندگار و تولیدات برتر تجلیل خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار