برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در ۱ هزار و ۱۰۰ پایگاه خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در ۱ هزار و۱۰۰ پایگاه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در ۱ هزار و ۱۰۰ پایگاه  خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان، علیرضا مالک اشرفی گفت: با توجه به وضعیت قرمز که از سوی ستاد مبارزه با کرونا اعلام شده، کلاسهای اوقات فراغت در همه پایگاه‌های تابستانی استان به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌ شود.

او ادامه داد: کلاسها از چهاردهم تیرماه آغاز شده و نزدیک به ۱۱۰۰ پایگاه تابستانی در سطح استان اعلام آمادگی کردند که با توجه به همه گیری کرونا در مقایسه با سال گذشته این آمار قابل قبول است.

مالک اشرفی گفت: در استعلام یک هفته نخست از پایگاه‌های اوقات فراغت، نزدیک به یکصد هزار نفر از دانش آموزان ثبت نام کردند که بیشترین استقبال از کلاسهای قرآنی، نقاشی و طراحی، احکام و خوشنویسی بوده است و پیش‌بینی می‌ شود، تعداد ثبت نام کنندگان به دو برابر افزایش یابد.

او اظهار کرد: دانش آموزانی که قصد استفاده از این کلاس ها را دارند می‌توانند اطلاعات پایگاه ها را از طریق مدرسه پیگیری و در رشته‌های مورد علاقه‌شان ثبت نام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: شهرستان‌هایی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا استان وضعیتشان سفید اعلام می‌شود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های مراقبت و کنترل بیماری‌ها و همچنین تشخیص شورای آموزش و پرورش شهرستان مجاز به برگزاری کلاس‌های حضوری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار