نوبخت خبر داد:

توزیع ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار میان دانشگاه‌های علوم پزشکی طی چند روز آینده‌

تهران ( پانا)- معاون رئیس‌جمهور و رئیس برنامه و بودجه اعلام کرد با دستور مقام معظم رهبری امکان برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی فراهم شد که بخشی از این اعتبار پرداخت شد و در چند روز آینده ۶ هزار میلیارد تومان در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار میان دانشگاه‌های علوم پزشکی طی چند روز آینده‌

محمدباقر نوبخت ۲۴ تیرماه در آیین افتتاح بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی ولیعصر بروجن در چهارمحال‌وبختیاری، با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ۱۰۰ درصد اعتبارات بخش بهداشت و درمان در سال گذشته به طور کامل اختصاص یافت، اظهار کرد: این مسئله در حالی اتفاق افتاد که به دلیل شیوع کرونا درآمدهای دولت محقق نشد و کشور در رکود ناشی از کرونا قرار داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بین دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور توزیع شد، افزود: با دستور مقام معظم رهبری امکان برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی فراهم شد که بخشی از این اعتبار پرداخت شد و در چند روز آینده ۶ هزار میلیارد تومان در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع می‌شود.

وی گفت: مجوز استخدام ۳ هزار نفر برای کادر درمان کشور با اولویت جذب پرستاران شرکتی و قراردادی صادر شد.

نوبخت در پایان تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دولت حمایت از کادر درمان و بهداشت و درمان است و تلاش می‌شود کارانه و مطالبات در اسرع وقت پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار