استاندار زنجان:

در مراکز نگهداری بهزیستی نکات بهداشتی به خوبی رعایت شده است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت: کارکردن در مجموعه بهزیستی بسیار طاقت فرساست و عشق و علاقه کارکنان این سازمان است که موجب ارائه خدمات به بهترین نحو شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
در مراکز نگهداری بهزیستی نکات بهداشتی به خوبی رعایت شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه افتتاح طرح های بهزیستی در شهرستان طارم و تجلیل از برخی نخبگان این مجموعه که بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: زنجان از استان های پیشرو در زمینه پیشگیری از کرونا در مراکز نگهداری و شبانه روزی است و باید این روند با ارائه آموزش و رعایت پروتکل های بهداشتی حفظ شود.

مقام عالی استان با تبریک هفته بهزیستی افزود: ما به نوبه خود در استان زنجان تلاش می کنیم تا به تعهدات خود در قبال بهزیستی عمل کنیم و توجه به تامین مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از مهمترین دغدغه هایی است که در بحث مسکن ملی از نوع حمایتی، برای رفع آن، جلسه ویژه ای تشکیل خواهد شد.

استاندار زنجان به مرکز جامع بازتوانی معتادان نیز اشاره کرد و افزود: تلاش می کنیم تا پایان سال این مرکز به بهره برداری برسد.

حقیقی در عین حال یادآور شد: استان زنجان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کشور نمونه است و ما اعلام می کنیم در زمینه کاهش طلاق و پیشگیری از اعتیاد اقدامات بسیار خوبی در استان انجام داده ایم که می توانیم بعنوان استان پایلوت در کشور انتخاب شویم.

تشکیل شورای سالمندان، شورای مشارکت های بهزیستی، عضویت یک نفر از معلولان در مجمع و هیئت اندیشه ورز برای ارائه مشکلات جامعه معلولان و توجه جدی به مناسب سازی ادارات از دیگر موارد پیشنهادی استاندار در این جلسه بود که فتح الله حقیقی بر افزایش کیفیت و سطح خدمات به جامعه معلولان تاکید کرد.

استاندار زنجان همچنین از سازمان های مردم نهاد و همچنین خیرانی که با بهزیستی استان در جهت نیل به اهداف این سازمان همکاری و همراهی می کنند تشکر کرد و گفت: این اقدامات ارزشمند است و همه باید بدانیم همتی که در معلولان می بینیم و در زمینه های مختلف به موفقیت های ستودنی دست یافته اند برای بسیاری از انسان های سالم می تواند الگو باشد.

در این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ساختمان جدید بهزیستی شهرستان طارم و کارگاه تولید پوشاک در شهرستان خدابنده با 35 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

در این جلسه همچنین از هفت نفر از برگزیدگان و نخبگان بهزیستی استان که در زمینه ورزش قهرمانی، هنر و اشتغالزایی فعال هستند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار