برگزاری جلسه هماهنگی کلاسهای دو زبانه در شهرری

شهرری(پانا) - جلسه هماهنگی کلاسهای دو زبانه با هدف تداوم آموزش و یادگیری در دوره پیش دبستانی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی کلاسهای دو زبانه در شهرری

غلامرضا معینی‌فرد معاون ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت: با توجه به شرایط موجود و ویروس کرونا لازم است برای تداوم آموزش و یادگیری در دوره پیش دبستانی از محتوای الکترونیکی استفاده شود.

در ادامه کریمی کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: نحوه اجرای مطلوب و با کیفیت کلاسهای دو زبانه جهت آمادگی دانش آموزان برای ورود به پایه اول طبق سال های گذشته لازم و ضروری است.

او افزود: مدیران مدارس جلسات توجیهی برای اولیا گداشته‌اند و فرم مشخصات دانش‌آموزان ازجهت ثبت سناد تکمیل شده است وآنها می توانند از یک پیام رسان داخلی فراگیر و قابل دسترس جهت آموزش مجازی استفاده کنند.

سپس در ادامه جلسه نور علی کارشناس ارزیابی عملکرد پیش دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: از آن جایی که در دوره پیش دبستانی مهارت‌های شنیداری و گفتاری و زبان آموزی مورد تاکید است نو آموزان در این دوره 120ساعته توسط مربیان و آموزگاران مجرب با استفاده از فایل های صوتی کوتاه و جذاب کلمات ساده و قابل فهم را در قالب قصه و بازی و غیره آموزش می بینند و والدین می توانند با ایجاد شرایط مناسب در فضای مجازی کمک کننده فرآیند یادگیری کودکان باشند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار