نگاهی به اولین بازی از هفته سی و سوم سری آ ایتالیا

برگامو سرزمین طلسم 20 ساله

تهران (پانا) - آتالانتا که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد باید امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگرش به مصاف برشا برود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگامو سرزمین طلسم 20 ساله

هفته سی و سوم سری آ ایتالیا دقایق ابتدایی بامداد فردا با برگزاری یک بازی در ورزشگاه آتلدی آزوری شهر برگامو آغاز می‌شود.

در اولین بازی این هفته از سری آ، آتالانتا که 20 سال است در ورزشگاه خانگی‌اش از برشا گل نخورده برای ادامه بالانشینی از این تیم میزبانی خواهد کرد.

آتالانتا - برشا کالچیو / ساعت 00:15 ورزشگاه آتلدی آزوری شهر برگامو

جان پیرو گاسپرینی (ایتالیا) - دیگو لوپز (اوروگوئه)

بازی رفت » برشا 3 - آتالانتا صفر

درباره دیدارهای روبرو » 1- دو بازی آخر روبرو با برد آتالانتا به پایان رسیده است 2- از آخرین پیروزی برشا مقابل آتالانتا 14 سال و 7 ماه و 18 روز گذشته است 3- تنها پیروزی برشا در شهر برگامو مقابل آتالانتا به 22 سال و 9 ماه و 9 روز قبل برمی‌گردد. 4- از آخرین بار که آتالانتا در ورزشگاه خانگی‌اش از برشا گل خورد 20 سال و 12 ماه و 3 روز گذشته است

آخرین وضعیت و آمار آتالانتا » 1- سرانجام پس از یازده برد متوالی که بدست آوردند، هفته گذشته در دیدار با یوونتوس نوار بردهایشان با تساوی پاره شد اما به هر صورت تعداد بازی‌های بدون باخت متوالی آنها به عدد 14 رسید. 2- آتالانتا که پیش از این سهمیه حضور در لیگ اروپا را قطعی کرده است، در دیدارهای خانگی 6 برد متوالی بدست آورده‌ 3- بهترین خط حمله سری آ را با 87 گل زده در اختیار دارند

آخرین وضعیت و آمار برشا » 1- با کسب 21 امتیاز از شانس‌های اصلی سقوط به سری بی محسوب می‌شوند اما فعلا سقوط آنها قطعی نشده است 2- در دو بازی آخر با شکست زمین را ترک کرده‌اند و در هر دو بازی 3 بار دروازه‌شان باز شد 3- در دیدارهای خارج از خانه 8 بازی بدون برد دارند، به عبارت دیگر در سال 2020 نتوانسته‌اند خارج از خانه با برد زمین را ترک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار