معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش خراسان شمالی:

طرح آموزش فراگیر مبتنی بر موبایل معلمان خراسان شمالی اجرایی خواهد شد

بجنورد (پانا) -معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش خراسان شمالی عنوان کرد طرح آموزش فراگیر مبتنی بر موبایل معلمان خراسان شمالی اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش فراگیر مبتنی بر موبایل معلمان خراسان شمالی اجرایی خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، علی خوش آینه در توضیح این خبر افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم آموزش در فضای مجازی و نیز اهمیت توانمندسازی فرهنگیان در خصوص کار با سانه های دیجیتال از جمله موبایل؛ دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان شبکه های اجتماعی، سواد رسانه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی با کد 99506876(8 ساعت) ویژه کلیه فرهنگیان با شرایط زیر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره به صورت مجازی و از طریق شبکه اجتماعی شاد برگزار می‌شود.

خوش آینه گفت: همکاران محترم جهت ثبت نام و شرکت در دوره به نرم افزار اجتماعی شاد و کانال @ nkhedu_lms مراجعه کنند.

وی با اشاره به سرفصل عناوین دوره مقدماتی گفت: کار با فایل های متنی در موبایل، کار با فایل های صوتی در موبایل، تصویربرداری و عکاسی با موبایل، اسکن اسناد با موبایل، راه اندازی استودیوی شخصی، فیلم برداری از صفحه نمایش موبایل و برنامه هایی اجرایی آن، ضبط همزمان تصویر و صدای معلم بر روی فیلم های ضبط شده و ویرایش آن ها از جمله عناوین دوره ها است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از روز شنبه 28/04/1398 الی جمعه 10/04/1398 است و در صورت ارائه تکالیف در طی دوره و تحویل پروژه در پایان دوره گواهی ضمن خدمت در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان (www.ltms.medu.ir) صادر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار