کشف ۹ میلیارد توتون و تنباکو در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی ۲ انبار بزرگ کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد و گفت از داخل این انبارها ۶۰ هزار و ۵۳۰ بسته توتون و تنباکو قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۹ میلیارد توتون و تنباکو در جنوب تهران

به گزارش سایت پلیس، سردار علی ذوالقدری اظهار کرد: در هفته گذشته خبری مبنی بر دپو توتون و تنباکو قاچاق در دو انباری در حوالی خیابان فدائیان اسلام دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک یا مالکان آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی مالک انبارها، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری ها اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی صبح امروز تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت پایتخت به محل اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کنند.

ذوالقدری با اشاره به اینکه در بازرسی از این انبارها ۶۰ هزار و ۵۳۰ بسته توتون و تنباکوی قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۹میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان تصریح کرد: با دستور قضائی، هر دو انباری پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار