سازماندهی نیروهای خدماتی شهرستان بیرجند بر اساس فرم امتیاز بندی برای اولین بار

بیرجند(پانا)- صدیقه سرمدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان بیرجند از برگزاری سازماندهی نیروهای خدماتی براساس فرم امتیازبندی برای اولین بار خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی نیروهای خدماتی شهرستان بیرجند بر اساس فرم امتیاز بندی برای اولین بار

به گزارش خبرگزاری پانا، صدیقه سرمدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان بیرجند با اشاره به برگزاری ساماندهی نیروهای خدماتی گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در شهرستان و لزوم جانمایی نیروهای موجود بر طبق عدالت، برای اولین بار در استان سازماندهی نیروهای خدماتی در شهرستان بیرجند بر اساس فرم امتیاز بندی و انتخاب خود همکاران صورت گرفت.

او، افزود: بر این اساس کارگروه ساماندهی نیروهای خدماتی از ابتدای فروردین ماه در کارشناسی پیشتیبانی مدیریت تشکیل شد و با برگزاری جلسات متعدد فرم سازماندهی تدوین و برای انجام کار به مدارس ارسال گردید.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شهرستان در ادامه با اشاره به انجام مراحل مختلف ساماندهی اظهار داشت: تدوین فرم ساماندهی، بررسی و تحلیل دقیق آیتم ها، تائید فرم در شورای سازماندهی، ارسال فرم به مدارس، تشکیل پرونده برای نیروها، بررسی دقیق مدارک، برگزاری ساماندهی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و انتخاب محل خدمت توسط خود فرد از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار