نشست ویدئو کنفرانس ساماندهی نیروی انسانی و پروژه مهر منطقه۱۷

فولادوند: محوریت فعالیت ها باید بالا بردن میزان رضایتمندی مردم باشد

تهران(پانا)- عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در جلسه مجازی ستاد ساماندهی و بازگشایی مدارس ضمن تشکر از فعالیت های خوب منطقه ۱۷ در سال گذشته در زمینه فعالیت های پروژه مهر گفت به لطف خداوند منان در ساماندهی  نیروی انسانی منطقه 17 مشکل جدی وجود ندارد و امسال نیز همانند گذشته امور جاری به ویژه ثبت‌نام دانش‌آموزان با قوت تمام در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: محوریت فعالیت ها باید بالا بردن میزان رضایتمندی مردم باشد

عبدالرضا فولادوند گفت: هم سنجی ثبت نام در سناد باید به صورت روزانه انجام گیرد و هرگونه آمادگی برای پذیرش دانش آموز ایجاد شود و با جانمایی و ایجاد ظرفیت به‌موقع از سردرگمی و تردد دانش‌آموزان و خانواده آنها جلوگیری شود تا به این وسیله برای رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به شیوع بیماری کرونا کمکی کرده باشیم.
فولادوند در ادامه افزود: نظارت بر روند ثبت نام و فعالیت های مدارس غیردولتی ضروری است و نباید فراتر از شهریه مصوب هزینه ای به بهانه های مختلف به خانواده ها تحمیل شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ارتباط با ثبت نام و توزیع کتب درسی در هم سنجی های به عمل آمده، از عملکرد منطقه ۱۷ ابراز رضایت کرد و گفت: بحث کتب درسی باید مدرسه به مدرسه پیگیری شود.
سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروی انسانی در پروژه بازگشایی مدارس بر اعمال تغییرات در مدیریت ها با رعایت کامل دستورالعمل های موجود تاکید کرد و گفت: انجام به موقع این فعالیت ها سبب می‌شود تا اخلالی در برنامه‌ریزی مدارس به وجود نیاید.
فولادوند در ادامه گفت: نباید تعطیلی مدارس در ایام اخیر ایجاد شائبه کنیم، منظور از تعطیلی مدارس ممنوعیت فعالیت های حضوری دانش آموزان بوده و فعالیت های اداری مدارس با قوت تمام در حال انجام است، بنابراین ضروری است که همه فعالیت‌ها به ویژه امر سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و هدایت تحصیلی پایه نهم با جدیت تمام دنبال شود و دقت در رعایت همه پروتکل های بهداشتی در تمام مدارس و مراکز سنجش دارای اهمیت بسیار است و همکاران حوزه بهداشت و سلامت نظارت دقیق و جدی بر این امر مهم داشته باشند.
فولادوند در ادامه سخنان خود اعلام کرد با جدیت، پانزدهم شهریورماه شروع به کار مدارس خواهد بود، لازم است قبل از بازگشایی مدارس، مناطق با انجام مانور بازگشایی آمادگی لازم را ایجاد کنند و برای بالا بردن کیفیت پروژه بازگشایی مدارس لازم است ضمن انجام بازدیدهای لازم و مستمر از مدارس، آسیب شناسی چالش های سال قبل صورت گیرد و از تکرار آن آسیب ها پرهیز شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ارتباط با بازگشایی مدارس گفت: ما برای شرایط مختلف سناریوهای عملیاتی متنوعی را پیش بینی کرده‌ایم و بسته به وضعیت مناطق اعم از سفید، زرد و قرمز برنامه‌های بازگشایی متفاوتی را اجرا خواهیم کرد که ممکن است به صورت آموزش مجازی، آموزش حضوری و یا تلفیقی صورت گیرد و در صورت لزوم دانش آموزان به صورت زوج و فرد در مدارس حضور خواهند یافت.
در ادامه فولادوند گفت: محوریت فعالیت های ما باید بالا بردن میزان رضایتمندی مردم باشد، باید طوری عمل شود تا مردم از ناحیه آموزش و پرورش احساس راحتی و آسودگی کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که در روند ادامه تحصیل فرزندشان مشکلی نخواهند داشت و مثل سالهای قبل آموزش و پرورش جریان خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار