مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: به مباحث پرورشی توجه ویژه داشته باشیم

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای معاونین ستاد بازگشایی مدارس منطقه ۱۷، ضمن تاکید بر جدیت در انجام فعالیت های مربوط به پروژه بازگشایی مدارس گفت در این راستا لازم است به مباحث پرورشی ویژه توجه داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: به مباحث پرورشی توجه ویژه داشته باشیم

عبدالرضا فولادوند گفت: آمار نیروهای پرورشی و تربیت بدنی اعم از معاونین پرورشی، مربیان تربیتی و مشاورین مدارس و سایر نیروهای مربوطه نباید نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشد.

فولادوند افزود: باید به حوزه پرورشی به صورت ویژه توجه کرد، زیرا اگر امروز در جامعه دچار آسیب های اجتماعی می شویم بدون شک نتیجه غفلت از حوزه پرورشی است، بنابراین لازم است در تامین نیروهای پرورشی و مشاور مناطق توجه خاصی داشته باشند و بستر جذب نیروهای توانمند و علاقه مند به حوزه پرورشی و مشاوره بر اساس دستورالعملهای موجود (ترمیم) از سایر حوزه ها فراهم شود.

وی در ادامه گفت: ساماندهی نیروهای موجود در حوزه پرورشی و مشاوره با دقت مضاعف صورت گیرد و در اختصاص نیروها، مدارس در معرض خطر در اولویت قرار گیرد.

عبدالرضا فولادوند ضمن تاکید بر دقت در هدایت تحصیلی دانش آموزان به حضور مشاوران و نیروهای تخصصی حوزه فنی و کاردانش در میز هدایت تحصیلی اشاره کرد.

در پایان فولادوند ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی بر تداوم فعالیت ها در شبکه شاد تاکید کرد و افزود: شبکه شاد باید برای مدیر منطقه و معاونین تعریف شده تا زمان انجام فعالیت های مجازی در این شبکه فعالیت های انجام یافته توسط مدارس پیگیری و بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار