آغاز جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای خراسان حنوبی گفت جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر همزمان درسراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز  جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر در خراسان جنوبی

خوشایند مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: جشنواره مهارت آموختگان کار آفرین همزمان با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور از ۲۵ تیر الی ۱ مرداد ماه در سطح استان برگزار می‌شود.

او، با اشاره به اینکه هدف از این جشنواره ارتقاء جایگاه کار آفرینان و معرفی آنان به جامعه است افزود: از طرفی دیگر، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان برای کسب و کار‌های جدید برنامه ریزی شده است.

خوشایند با تاکید به اینکه کارآموزانی که گواهینامه مهارت خود را در بازه زمانی مهر ماه ۹۶ تا مهر ماه ۹۸ کسب کرده تصریح کرد: با راه اندازی کسب و کار موفق به جذب و به کار گیری حداقل یک نیروی کار برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: برگزای این جشنواره در کنار اهمیت موارد ذکر شده می‌تواند بانک اطلاعاتی معتبری ایجاد کند که در توسعه و اجرای برنامه‌های آموزشی و اشتغال در سطح استان موثر است.

او، با بیان اینکه کار آفرینی کلید رشد و توسعه است و محدود بودن فرصت‌های شغلی در شرایط کنونی به منظور دستیابی به تحقق شعارجهش تولید است، اعلام کرد: فعالان اقتصادی به سمت و سوی خود اشتغالی و راه اندازی کسب و کار‌های مستقل هدایت می‌شوند .

خوشایند اظهار کرد: عواملی همچون اشتغال زایی منطقه جغرافیایی امتیازات آموزشی، شرایط توسعه کسب و کار و عوامل ویزه و افتخارت استانی و ملی را از معیار‌های ارزیابی افراد ذکر کرد و گفت مقرر شده در مرحله ابتدایی از هر شهرستان ۵ نفر برای مرحله استانی معرفی و برای مرحله کشوری مورد ارزیابی قرار گیرند.

مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای خراسان حنوبی بیان کرد: منتخبین استانی در ۶ مرداد ماه روز کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد رقابت کشور خواهند شد.

افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به آدرس www.sktvto.ir در بخش اطلاعیه‌های مهم دستورالعمل این جشنواره را دریافت و برای ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای محل سکونت مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار