برگزاری اولین دوره جشنواره رقابتی کاوشگران آسمان فارس به میزبانی قطب نجوم استان فارس

داراب (پانا) - دبیر جشنواره کاوشگران آسمان فارس از رقابت ۳۲۰ دانش آموز دختر و پسر در این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین دوره جشنواره رقابتی کاوشگران آسمان فارس به میزبانی قطب نجوم استان فارس

امیر جنیدی پور در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره رقابتی کاوشگران آسمان فارس به میزبانی قطب نجوم استان در پژوهش سرای فارابی داراب از اعلام نتایج این جشنواره خبر داد.

به گفته او، این برنامه که هر ساله در استان بوشهر برگزار می شد، امسال میزبانی آن را به استان فارس و قطب نجوم استان داده بودند تا پژوهش‌سرای فارابی داراب آن را به صورت یک اردوی علمی و رقابتی و آموزشی در یک شبانه روز در اردوگاه دانش‌آموزی داراب برگزار کند که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان این جشنواره مهیج و جذاب به صورت غیرحضوری و مجازی در تاریخ ۱۴ تیرماه ۹۹ با ارائه سوالات در قالب پروژه شبانه برگزار شد.

او ادامه داد: پس از ارسال پاسخ‌ سوالات توسط دانش آموزان از سراسر استان پروژه ها بررسی شد و نفرات اول تا سوم هر مقطع منتخب شدند.

در مقطع ابتدایی مانی صراحی از آباده حائز مقام اول، علی کیانی از استهبان حائز مقام دوم و آنیتا محمودی مقدم و ثنا نجاتی از ناحیه ۳ شیراز حائز مقام سوم شدند.

در مقطع متوسطه اول نیز ستایش هومان از داراب مقام اول، رضا کاکائی از لارستان مقام دوم، فاطمه عزت آبادی از داراب مقام سوم را کسب کردند.

سید مهدی طالع از فیروزآباد مقام اول، فاطمه رجب پور و افسون قرائی از داراب نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را در مقطع متوسطه دوم کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار