آموزش وپرورش مجموعه ای انسان ساز و تمدن ساز

بیرجند(پانا)- فرمانده بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی اعلام کرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی مجموعه ای انسان ساز و تمدن ساز است که رویکردش تربیت و پرورش انسان هایی مومن، متعهد، توانمند، بصیر و در تراز جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش وپرورش مجموعه ای انسان ساز و تمدن ساز

سرهنگ محسن امانتی، در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش عنوان کرد: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته اند.
او؛ تربیت نیروهای جوان متعهد و ارایه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی را بهترین راهکار در مواجهه با توطئه های ضد فرهنگی دشمن در ترویج سبک زندگی سکولار غربی دانست و ابراز کرد: برای تحقق این مهم ضروری است که با نقش آفرینی معلمان ولایی، مومن، متعهد و دلسوز، افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع در دامان مدارس پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند.
فرمانده بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی؛ از تشکل بسیج دانش‌آموزی به عنوان پاسداران و نگاهبانان دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: با مشارکت دانش آموزان بسجی در تهیه و تدوین طرح های مبتنی بر فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای آن ها می توان این فرهنگ را به نسل های بعدی انتقال داد.
امانتی، بسط و گسترش فرهنگ بسیجی در میان دانش آموزان و تقویت کمی و کیفی بسیج دانش آموزی را مهم ترین رویکرد این تشکل در سال جدید دانست و اظهار کرد: برای تحقق این اهداف و سازماندهی دانش آموزان مدارس استان برنامه های امیدان، پویندگان و پیشگامان بسیج دانش آموزی با حفظ درجات مصوب بسیج مناسب با مقطع تحصیلی و در عضویت های عادی و فعال و ویژه اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار