کرونا همچنان در کمین مردم شهرستان ری است

شهرری (پانا) - فرماندار ری گفت: متاسفانه این اواخر مشاهده شده که شهروندان ری فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و به نوعی احساس می‌کنند که بیماری کرونا رفته است که این امر خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا همچنان در کمین مردم شهرستان ری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در شرایط کنونی موضوعی که رعایت آن واجب و لازم است در ابتدا حفظ جان خود از گزند این ویروس منحوس بوده و پس از آن رعایت حال همنوعان و نزدیکان خود به ویژه افراد سالمند، افراد دارای بیماری زمینه ای و کودکان است؛ این مهم نیز تنها با رعایت توصیه های بهداشتی مقدور و محقق می شود.
معاون استاندار تهران افزود: متاسفانه عدم رعایت برخی افراد در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، موج دوم بیماری را رقم زده و نقاط پرخطر شهرستان ری افزایش پیدا کرده که کار را به نحوی برای دست اندرکاران امر سلامت و کادر درمان سخت و دشوار کرده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: بر اساس آمار هم اکنون تهران در وضعیت نارنجی بسر می برد و شهرستان ری نیز بدلیل مجاورت با پایتخت در وضعیت حساس و پرخطر قرار دارد.
توکلی کجانی بیان کرد: عمده مردم شریف شهرستان ری با استفاده از ماسک و عدم حضور در اماکن پرتردد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند که شایسته تقدیر است اما علی رغم توصیه های بهداشتی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برخی از شهروندان به بیماری کرونا بی توجهی می کنند درحالی که این بیماری همچنان وجود دارد و باید از عادی پنداشتن اوضاع در جامعه خودداری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار