بازدید مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از روند اجرایی ثبت نام دانش آموزان

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از مدیران واحدهای آموزشی منطقه خواست ضمن تکریم ارباب رجوع با اتخاذ تدابیر و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از ازدحام اولیا در مدارس جلوگیری ‌نمایند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از روند اجرایی ثبت نام دانش آموزان

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، با حضور در دبستان های امام سجاد(ع) و هجرت و دبیرستان آفرینش از نزدیک در جریان روند اجرایی ستاد ثبت نام دانش اموزان در مدارس قرار گرفت.

او در حاشیه این بازدید گفت: آغاز فرایند ثبت‌نام از اول تیرماه برای دانش آموزان متوسطه دوره اول، مردادماه برای متوسطه دوره دوم و هفته دوم خرداد برای مقطع ابتدایی صورت می پذیرد.

بنار ادامه داد: تنها اخذ هزینه بیمه و کتاب هنگام ثبت نام دانش آموزان مجاز است و از والدین خواست با رعایت محدوده بندی ثبت‌نام در مدارس نزدیک محل سکونت، دانش آموزان نیاز به استفاده از سرویس پیدا نکنند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از مدیران خواست ضمن تکریم ارباب رجوع با اتخاذ تدابیر و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از ازدحام اولیا در مدارس جلوگیری ‌نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانش آموزان میان‌پایه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق مدرسه به‌صورت سیستماتیک به پایه بعدی منتقل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار