معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

ثبت نام بیش از 193 هزار دانش آموز استان برای سال تحصیلی جدید

سنندج(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد براساس آخرین آمار تعداد 193 هزار و 114 دانش آموز دوره های تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی استان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 193 هزار دانش آموز استان برای سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، طالب محمدی با اعلام این خبر گفت: تا پایان روز شنبه 21 تیرماه 99 در دوره ابتدایی 140 هزار و 200 دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه 49 هزار و 214 نفر، سه هزار و 653 نفر در دوره متوسطه دوم، 47 دانش آموز در آموزش و پرورش استثنایی ثبت نام کرده اند.

محمدی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 1399-1400 از اواسط تیر ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش آموزان باید تا پایان شهریورماه 99 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، گفت: پیش بینی می شود امسال تعداد 300 هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند.

وی گفت: ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دوم ( نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) با توجه به انجام فرایند هدایت تحصیلی دیرتر آغاز خواهدشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی از 15 شهریورماه 99، تسریع در ثبت نام دانش آموزان مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار