رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان بوشهر:

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 27 تیر برگزار می شود

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول متوسطه (پایه هفتم) استعدادهای درخشان و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دبیرستان های دوره دوم متوسطه (پایه دهم) استعدادهای درخشان جمعه 27 تیر برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان 27 تیر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، محمد زنگنه با بیان اینکه آزمون ورودی مدارس استعدادهای در دو نوبت صبح و عصر جمعه 27 تیر برگزار می شود، اظهار کرد: آزمون دبیرستان های دوره اول متوسطه (پایه هفتم) استعدادهای درخشان ساعت 9 صبح و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دبیرستان های دوره دوم متوسطه (پایه دهم) استعدادهای درخشان ساعت 14 برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در آزمون ورودی پایه هفتم 3 هزار و 209 نفر با همدیگر رقابت می کنند، افزود: 374 نفر از این داوطلبان به دبیرستان های دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان راه می یابند.

زنگنه ادامه داد: یک هزار و 410 دانش آموز در آزمون ورودی تکمیل ظرفیت دبیرستان های دوره دوم متوسطه (پایه دهم) استعدادهای درخشان شرکت می کنند که از این تعداد، 242 نفر در این آزمون پذیرفته می شوند.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه گفت: داوطلبان پس از پرداخت وجه ثبت نام در سامانه azmoon.medu.ir با وارد کردن کدملی و رمز همگام، کارت خود را دریافت کنند.
زنگنه با توصیه به داوطلبان برای حضور در حوزه امتحانی حداقل یک ساعت قبل از آزمون برای انجام غربالگری و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت، اضافه کرد: دانش آموزان باید نوشت افزار شخصی شامل مداد سیاه پررنگ، مداد پاک کن و مداد تراش و در صورت نیاز بطری آب شخصی به همراه داشته باشند.
رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی در پایان با بیان اینکه استفاده از ماسک برای داوطلبان ضروری است، تصریح کرد: در محل آزمون لوازم اضافی مانند تلفن همراه و کیف تحویل گرفته نمی شود، بنابراین از داوطلبان از به همراه داشتن وسایل اضافی خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار