ثبت نام بزرگ ‌ترین و مهم‌ ترین طرح گام دوم انقلاب آغاز شد

تهران(پانا)_ قابل توجه علاقمندان به فعالیت در گام دوم انقلاب ثبت نام بزرگ‌ ترین و مهم‌ ترین طرح گام دوم انقلاب صامدون (ویژه برادران) آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بزرگ ‌ترین و مهم‌ ترین طرح گام دوم انقلاب آغاز شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز ۲۴ بهمن ماه سال ۹۷ در بیانیه ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی ‌های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌ بینانه به آینده و نقش بی‌ بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ها، خطاب به جوانان و آینده‌ سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در سرفصل های اساسی بیان کردند.

رضا ممشلو، مسئول کمیته هماهنگی قرارگاه پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در گفت و گو با پانا به برگزاری طرح صامدون اشاره کرد و گفت: این دوره برای آشنایی جوانان با گام دوم انقلاب اسلامی است که محور های این دوره عبارتند از: آشنایی با اندیشه اسلامی در نگاه امامین انقلاب، آشنایی با اخلاق و سبک زندگی انقلابی، آشنایی با حکومت داری در راستای تشکیل دولت اسلامی، ارتقای توانمندی های فردی و تشکیلاتی جهت نقش آفرینی به عنوان رهبران میانی تحول گرا به همراه اردوهای ویژه راهیان پیشرفت و دوره مدیریت جهادی با الگو گیری از دفاع مقدس و مکتب شهید سلیمانی است.

ممشلو ادامه داد: همچنین گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در پایان دوره اعطا می شود. شایان ذکر است که پس از استعداد یابی های پایان دوره نفرات برتر تحت نظر برترین اساتید انقلابی، طراز ملی قرار خواهند گرفت.

در پایان علاقمندان برای شرکت در دوره های طرح صامدون می توانند با مراجعه به سایت taheeghdam.ir از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۴ تیر ماه ثبت نام نمایند.

*مینو سادات آقائی نژاد، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۰ تهران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار