امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت:

مدیران دستگاه های دولتی اولویت برنامه های خود را رفع مشکلات اقتصادی قرار بدهند

رباط کریم(پانا)- رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم گفت: جهش تولید را می توان با عزم ملی،رفع موانع تولید و با روحیه انقلابی جامع عمل پوشاند

کد مطلب: ۱۰۹۷۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران دستگاه های دولتی اولویت برنامه های خود را رفع مشکلات اقتصادی قرار بدهند

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه، فرماندار، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دیگر اعضاء در فرمانداری رباط کریم برگزار گردید.

در این جلسه امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اولویت اول کشور را حل مشکلات اقتصادی دانست و افزود: راه برون رفت از این مشکلات ، عزم ملی (همراهی مردم) و مدیریت جهادی و انقلابی مدیران است و این مهم ، باعث رشد و جهش یک کشور می شود.

او در ادامه عنوان کرد؛ می توان جهش تولید را با عزم ملی ، روحیه انقلابی و همت مضاعف مسئولان ، در رفع موانع تولید و نیز حمایت از تولید کنندگان داخلی و تولید ملی محقق کرد و این مستلزم اقدامات و کارهای فرهنگی است.

نماینده عالی دولت در رباط کریم فرهنگ عمومی را مقوله ای جامع، گسترده و فراگیر از اهداف، ارزش ها، عقاید، باورها، رسوم و هنجارهای مردم دانست که با ترویج و فرهنگ سازی توانایی برداشتن گامی اساسی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی را داراست و در ادامه افزود: شورای فرهنگ عمومی باید به سمتی پیش برود که وضع موجود جامعه را شناخته، ارزیابی و فرصت ها و تهدیدات را شناسایی کند تا بتواند با تاکید بر ظرفیت فرهنگی شهرستان تصمیمات مناسبی اتخاذ شود و سپس بر اساس اولویت بندی با تمام توان و امکانات، اقدامات لازم را اجرایی کند. از این روی، مطلوب است همه دستگاه ها نیز در اجرای این مهم مشارکت کنند تا با شناخت درست مخاطب، اقدامات در بطن جامعه تاثیر خود را به جا بگذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار