آماده سازی مدارس و حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان؛ اولویت اصلی پروژه مهر99

ارومیه (پانا) - در چهارمین جلسه پروژه مهر استان آذربایجان غربی، آماده سازی اصولی مدارس برای حفظ سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان به عنوان اولویت اصلی اجرای پروژه مهر عنوان شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آماده سازی مدارس و حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان؛ اولویت اصلی پروژه مهر99

چهارمین جلسه ستاد پروژه مهر 99 با هدف بر نامه ریزی و بررسی مسائل مربوط به بازگشایی مدارس در محل سالن اندیشه اداره کلبرگزار شد.

«مهین منافی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ویدئو کنفرانس بهترین ظرفیت برای پیشبرد اهداف پروژه مهر در مناطق آموزشی استان می باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید مستندسازی و کیفیت بخشی به گزارشات کمیته های پروژه مهر در دستور کار قرار گیرد.

وی کلیه برنامه هائی را که برای بازگشائی مدارس اجرا می شود را در حوزه فعالیت پروژه مهر بیان کرد و افزود: این پروژه شامل برنامه‌های سازماندهی نیروی انسانی، ساماندهی فضاهای فیزیکی، تعمیر و زیباسازی مدارس و اجرای برنامه‌های آغازین مدارس در سالتحصیلی جدید می‌باشد.

گفتنی است کارگروه های تخصصی پروژه مهر در این جلسه گزارش فعالیت های خود را از روند اجرای برنامه های آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید ارایه نمودند.

وضعیت رضایت بخش ثبت نام در سطح استان، ثبت سفارش کتب درسی و پیش بینی ۳۳میلیارد تومان برای تعمیرات و تجهیزات مدارس استان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار