مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:تعیین محدوده جغرافیایی برای حفظ سلامت دانش آموزان

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تعیین محدوده جغرافیایی برای ادامه تحصیل دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی به خاطر کاهش هزینه ها، کاهش حوادث و سوانح، و حفظ امنیت و سلامت جسم و روان دانش آموزان و اولیای آنان است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:تعیین محدوده جغرافیایی برای حفظ سلامت دانش آموزان

محمد علی واقعی پیش از ظهر امروز با حضور در برنامه سامد پاسخگوی سوالات شهروندان استان در عرصه های مختلف آموزشی، پرورشی و ساماندهی نیروی انسانی بود.
او، با اشاره به دستور العمل ثبت نام وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان در پایه دهم آموزش متوسطه، با تأکید بر رعایت اولویت‌های تعیین شده در نمون برگ‌های هدایت تحصیلی و تشکیل کارگروه مشاوره‌ای انتخاب رشته به منظور بهره‌ برداری و تکمیل ظرفیت اسمی کلاس‌ها و راهکارها و سیاست‌های توسعه متوازن دوره دوم آموزش متوسطه صورت می پذیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تأکید کرد: برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه وتعیین شرط معدل برای ثبت نام دانش آموزان و دریافت هرگونه وجه؛به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب‌های درسی در زمان ثبت نام ممنوع می باشد.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در هنگام ثبت نام دانش آموزان، ادامه داد: وجوه اختیاری مربوط به کمک‌های مردمی، فعالیت‌های فوق برنامه، سرویس ایاب و ذهاب، لباس فرم، لباس کارگاهی، با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و بارعایت سایر قوانین و مقررات بعداز شروع سال تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.
واقعی؛ با تاکید بر ضرورت حرکت هماهنگ و همدلی مجموعه در این راستا ابراز داشت: در کنار کمیت باید به کیفیت نیز توجه کرد .
او، با بیان اینکه برای ساماندهی نیروی انسانی در پروژه بازگشایی ۹۹ برنامه ریزی مناسبی انجام شده است،افزود: هم اکنون ۱5 هزار فرهنگی در سطح استان مشغول فعالیت هستند که با توجه به نیاز مناطق آموزشی و جمعیت دانش آموزی کار ساماندهی نیروها در قالب پروژه بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفته و امسال نقل و انتقال معلمان از منطقه‌ای به منطقه دیگر با توجه به نیاز مقصد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار