تا پایان شهریور همه مدارس استان زنجان به شبکه اینترنت متصل می شوند

زنجان(پانا)-کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تا پایان شهریور همه مدارس استان زنجان به شبکه اینترنت متصل می شوند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این نشست بیت اله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به وضعیت خاص و ویژه سال تحصیلی آینده و لزوم استفاده از فرصت های فضای مجازی، استفاده از اینترنت را ضرورتی غیر قابل اجتناب در بحث آموزش و پرورش و بهتر شدن روند اجرای کارهای اجرایی و اداری بیان کرد و گفت: در جهت تحقق عدالت آموزشی و توسعه آموزش های مجازی، دولت اهتمام جدی برای اتصال مدارس به اینترنت رایگان دارد.

وی همچنین توجه بیش از پیش به نرم افزار شاد را در قالب یک برنامه مدون از اهداف آموزش و پرورش در سال آتی دانست و افزود: توسعه شبکه آموزشی شاد، همچنان به عنوان یک اولویت باید در استان مورد پیگیری قرار گیرد.

احمدی نژاد توانمند سازی همکاران در بحث فضای مجازی و استفاده از آن را از اولویت های معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی عنوان کرد.

در این جلسه همچنین داود بهرامی و صیاد سلامی با اشاره به آمار و ارقام استفاده از نرم افزار شاد و ارائه تحلیل در خصوص آن، از برنامه اداره کل آموزش و پرورش برای جلب همراهی همه دست اندرکاران نظام آموزشی جهت استفاده بیشتر از این ظرفیت گفتند.

در ادامه صالح نجفی، رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل گزارشی از اقدامات معاونت پژوهش و همچنین ادارات مختلف در همه حوزه های آموزشی و پرورشی پیرامون شبکه شاد، وضعیت اتصال مدارس روستایی و شهری به اینترنت، ارتقا سیستم فایروال، اتوماسیون اداری تحت وب و پورتال داخلی ادارات و تتسریع در توسعه دولت الکترونیک ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار