شناسایی سایتهای غیرمجاز خدمات مراکز اقامتی

تبریز(پانا) - ۱۸ سایت غیرمجاز خدمات مراکز اقامتی در آذربایجان‌شرقی شناسایی و پرونده تخلفاتی برای آن‌ها تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی سایتهای غیرمجاز خدمات مراکز اقامتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان این مطلب گفت: پس از بررسی‌های انجام شد این تعداد وب‌ سایت غیرمجاز که اقدام به معرفی مراکز اقامتی و رزرو مکان غیرمجاز می کردند شناسایی و پرونده آن‌ها برای پیگیری قانونی و سیر مراحل اداری و صدور احکام قضایی به دادگستری کل استان ارسال شد.

علیرضا بایرام زاده افزود: با توجه به اینکه رزرو مراکز اقامتی به صورت الکترونیکی فقط از سایت‌های معتبر امکان‌پذیر است، هموطنان باید از اعتبار وب‌سایت اطمینان یافته و سپس اقدام به رزرو اقامتگاه کنند.

وی اضافه کرد: براساس قانون، رزرو مراکز اقامتی تنها از وب‌سایت‌هایی امکان‌پذیر و قابل پیگیری است که دارای نشان "اینماد" باشند و در غیر این صورت فعالیت وب‌سایت‌ها غیرقانونی خواهد بود و در صورت پیشامد هرگونه مشکل برای گردشگران از طرف مراکز اقامتی تأیید نشده، مسئولیت بر عهده افراد خاطی است.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده فعالیت وب‌سایت‌های غیرمجاز و معرفی مراکز اقامتی غیرمجاز می‌توانند با معاونت گردشگری آذربایجان شرقی به شماره تلفن ۳۵۵۴۶۰۴۱ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز، میدان ساعت، کوی مقصودیه، پشت عمارت شهرداری، خانه تاریخی حیدرزاده مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار