اهدای گل به مناسبت هفته ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در منطقه۱۷

تهران(پانا)- حوزه بسیج آموزش و پرورش منطقه 17، به مناسبت هفته عفاف و حجاب و در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین  بانوان، اقدام به توزیع شاخه گل به بانوان حاضردر اداره آموزش و پرورش کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اهدای گل به مناسبت هفته ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در منطقه۱۷

به گزارش خبرگزاری پانا، طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17، گفت: هفته جاری در تقویم رسمی کشور ما، هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است. توجه به مقوله حجاب و جایگاه آن در جامعه از اهمیت خاص و بلندمرتبه‌ای در دین مبین اسلام برخوردار است.حجاب و عفتی که هیچگاه نباید به آن نگاه مخصوص به بانوان داشت که اتفاقا اگر مردان جامعه بیشتربا غیرت ورزی خویشتنداری و کنترل نگاه مراقبت کنند درجامعه به موفقیت بیشتری می‌رسیم؛ چرا که کارکردهای اجتماعی حجاب و عفاف علاوه بر حفظ شان و کرامت زنان، حافظ سلامت جسم و روح مردان و به ویژه کانون خانواده هم هست. دین مبین اسلام به مردان و زنان جامعه می‌گوید که هم نگاه خود را حفظ کن و هم عفیف باش.دو رکن اساسی که می‌تواند توامان جامعه را به بالندگی و پیشرفت‌های فرهنگی - اجتماعی و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی در پرونده‌های قضایی برساند.
پور محمود افزود: حجاب نه تنها مانع فعالیت زنان نمی‌شود بلکه باعث پیشرفت آنها می‌شود.
وی با اشاره به اهداف این طرح تصریح کرد: تشویق بانوان و دختران با حجاب در جامعه از اهداف اصلی ما در این طرح است و همچنین به نوعی ترویج این فرهنگ در جامعه که به زودی نیز فراگیر خواهد شد.
پور محمود در پایان یادآور شد: با رعایت حجاب و عفاف در جامعه به تحکیم بنیان خانواده کمک خواهیم کرد و همچنین جامعه‌ای سالم‌تر خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار