تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات استان زنجان

زنجان (پانا) - محمود علی‌محمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تا ۲۷ تیرماه تمدید شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات استان زنجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در رابطه با برگزاری ششمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، اظهار کرد: مهلت شرکت در این جشنواره تا ۲۷ تیرماه تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره همانند سال‌های گذشته، امسال نیز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید از طریق سامانه خانه مطبوعات برای شرکت در جشنواره اقدام و آثار خود را بارگذاری کنند.

این مسئول تصریح کرد: تا امروز از این جشنواره استقبال خوبی انجام به عمل آمده و امیدواریم شاهد حضور فعالان این عرصه با کارهای فاخر و شاخص باشیم.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: در روز خبرنگار نفرات برتر این جشنواره معرفی خواهند شد.

وی همچنین در رابطه با اقدامات انجام شده برای استقرار سینما امید در استان زنجان، خاطرنشان کرد: سینما امید در شهرهایی با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر و فاقد سینما استقرار می‌یابد که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با حضور مدیرکل توسعه و منابع انسانی سازمانه سینمایی در استان زنجان، به ‌دنبال راه‌اندازی آن در شهر قیدار خدابنده هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار