معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛؛

فعالیت کلاسهای تابستانه همراه با ابتکار و خلاقیت باشد

میانه(پانا) -علمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در بازدید از کانون ها و دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه میانه بر استفاده از ابتکار و خلاقیت در فعالیت های تابستانی دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت  کلاسهای تابستانه همراه با ابتکار و خلاقیت باشد

معاون مدیرکل با قدردانی از فعالیت و تولید محتوای پرورشی در ایام تعطیلی مدارس بر آموزش های مهارتی و تاثیرگذار تاکید کرد و افزود فعالیت و برنامه های پایگاه های تابستانه در فضای مجازی باید همراه با ابتکار و خلاقیت در راستای جذب دانش آموزان و استفاده آنها از فضای مجازی با رویکرد مثبت باشد.

وی با اشاره به توسعه فعالیت های کارآفرینی کانون ها خاطرنشان کرد امروز باید کانون های فرهنگی تربیتی مرکزی برای ارائه دست ساخته ها و هنرهای دانش آموزان به جامعه باشد .

علمی مهمترین خروجی دارالقرآنها را تربیت حافظان قرآن عنوان کرد و افزود معیار فعالیت اثربخش دارالقرآنها در طول سالتحصیلی ارائه برنامه برای تربیت حافظان قرآن است وی همچنین بر تولیدات آثار قرآنی در ایام تعطیلات مدارس و تشکیل کلاسهای مجازی آموزش قرآن تاکید کرد و گفت شبکه شاد به عنوان شبکه بومی آموزش و پرورش بستری امن برای ادامه فعالیت های آموزشی و پرورشی و ایجاد آرامش در بین خانواده ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار