ملکی: نیروهای خدماتی صادق، قابل اعتماد و تلاشگر برای هر سازمانی یک سرمایه هستند

تهران (پانا) - نشست معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با همکاران اداره پشتیبانی، تدارکات و نیروهای خدماتی در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ملکی: نیروهای خدماتی صادق، قابل اعتماد و تلاشگر برای هر سازمانی یک سرمایه هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در این نشست حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان، اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، گلی سرپرست اداره پشتیبانی و همکاران بخش‌های پشتیبانی، تدارکات و خدمات حضور داشتند؛ در ابتدا ملکی با بیان خاطراتی از فعالیت‌های صادقانه و نام ماندگار آقای فراهانی در گذشته این سازمان، اظهار کرد: «نیروهای خدماتی صادق، قابل اعتماد و تلاشگر برای هر سازمانی یک سرمایه هستند. وقتی مسئول سازمان این میزان از خلوص نیت و احساس خوب را می‌بیند مطمئن باشید برایش ارزشمند است حتی اگر آن را بروز ندهد.»

وی با اشاره به اینکه دین اسلام تأکید کرده ارزش افراد به پست، مقام، کاغذ، ابلاغ و ... نیست، ادامه داد: «امیدواریم همه ما مصداق این آیه کریمه " إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَاللّهِ أَتقَاکُم" باشیم و این‌طور به قضیه نگاه کنیم که افراد با تقواتر نزد خداوند جایگاه بالاتری دارند.»

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: «این جلسه و حضور در کنار شما بزرگواران برایم بسیار ارزشمند و پسندیده بوده و شما نزد من بسیار محبوب هستید. من به عنوان مسئول سازمان و آقای مرتضایی و دیگر دوستان عهد بسته‌ایم تا آنجایی که می‌توانیم در گشایش زندگی شما سهیم باشیم.»

در ادامه این نشست اسدالله مرتضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان بیان کرد: «از فرمایشات ریاست سازمان بهره‌مند شدیم و هر آنچه مطرح شد از صمیم قلب است. آقای ملکی از حسن خلق و نام ماندگار آقای فراهانی یاد کرد و گفت لازم است بنده نیز عرض کنم که بعد از سال‌ها خدمت در بخش‌های مختلف دستگاه‌ها، صمیمی‌ترین دوستانم از همکاران شما بودند و به این مسئله افتخار می‌کنم. تلاش می‌کنیم گام‌های مؤثری را برای رفع مشکلات شما در همه سطوح برداریم و مطمئناً از همه ظرفیت‌ها برای شیرین‌تر شدن کام شما استفاده خواهیم کرد.»

یوسف گلی سرپرست اداره پشتیبانی نیز ضمن خیرمقدم به همه همکاران و تشکر از آقای ملکی و آقای مرتضایی بابت حضور در این جلسه، اظهار کرد: «از همه همکاران پرتلاش، پرکار، کم توقع، قانع و بی ادعای حوزه پشتیبانی تشکر می‌کنم. شما عزیزان کار جهادی می‌کنید که از ابتدای صبح تا پاسی از شب در سازمان حضور دارید و خدمات ارائه می‌کنید.»

وی ادامه داد: «شما عزیزان به خاطر مأموریتی که دارید با تمام بخش‌های سازمان در ارتباط هستید و گاهی اوقات حتی فرصت استراحت ندارید. کارهای شما در تیررس است و به چشم می‌آید پس باید مراقب باشیم.»

سرپرست اداره پشتیبانی، انعطاف پذیری، داشتن حس همکاری، داشتن تعهد کاری و قابلیت برقراری ارتباط را 4 اصل مهمی دانست که با همکاران خودش عهد کرده است تا به آنها پایبند بوده و عمل کنند.

برخی از نظرات و خواسته‌هایی که در این جلسه از سوی همکاران ارائه شد به شرح زیر است:

ارتقای سطح تاب آوری همکاران و رفع تبعیض‌ها بین آنها

پیگیری امور مربوط به سنوات حق بیمه همکاران

نگاه ویژه سازمان به نیروهای خدماتی

در نظر گرفتن رویه ثابت برای همه همکاران شرکتی، قراردادی، پیمانی و غیره

در ادامه مرتضایی دقایقی را به سؤالات همکاران پاسخ داد.

ملکی رئیس سازمان در پایان نشست بیان کرد: «باز هم از زحمات همه شما بزرگواران تشکر و خواهش می‌کنم مسائل و مشکلات خودتان را با ما مطرح کنید. می‌دانم که مسائل زیادی دارید و در صورتی که به ما هم بگویید طبیعتاً قادر نخواهیم بود همه آنها را حل کنیم اما می‌توانیم همفکری داشته باشیم. شما عزیزان محدودیت‌های سازمانی را هم در نظر بگیرید که گاهی اوقات دست مسئولان را می‌بندند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار