مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک ری:

شبکه شاد در نظام آموزشی کشور یک دستاورد بزرگ ملی است

شهرری (پانا) -مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک شهرری اعلام کرد دانش آموزان می توانند با فعالیت در شبکه شاد بهترین فرصت را برای تحقق راهبرد بهینه سازی اوقات فراغت خود به عمل آورند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد در نظام آموزشی کشور یک دستاورد بزرگ ملی است

افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در گفت و گو با پانا گفت: فعالیت‌های تابستانی یکی از بهترین فرصت ها برای تحقق راهبرد بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان است که دانش‌آموزان می توانند با وجود ویروس کرونا و خانه نشینی با فعالیت در شبکه شاد و کانال های آموزشی که در شبکه شاد وجود دارد، وقت خالی خود را پر کنند و در این راه استعداد پنهان خود را شکوفا کنند.

او با اشاره به اینکه تابستان یک فرصت مغتنم برای همه دانش‌آموزان به شمار می‌رود، افزود: باید بستر مناسبی برای دانش آموزان مهیا کرد تا بتوانند استعدادهای بالقوه خود را را به منصه ظهور برسانند، زیرا بسیاری از استعداد‌ها در همین فاصله زمانی اندک تا شروع سال تحصیلی جدید می‌تواند در تحقق شکوفایی استعدادهای آنان قرار گیرد و بدون تردید دانش آموزان هر جامعه،‌ سرمایه‌های گرانبهایی هستند که اگر مورد بی توجهی قرار گیرند برای جامعه مشکلات عدیده ای به‌وجود می آورند.

شهبازی عنوان کرد: شبکه شاد در نظام آموزش کشور یک دستاورد بزرگ ملی است و می تواند در فرایند آموزشی، یک تغییر اساسی است ایجاد کند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار