مسجدجامعی: انتخابات شورایاری‌ها یک امر سیاسی نیست

تهران (پانا) - رئیس ستاد شورایاری‌های شورای شهر تهران با بیان اینکه انتخابات شورایاری‌ها یک امر سیاسی نیست، گفت وزرات کشور نهایت همکاری را داشت و برای نخستین بار صندوق های الکترونیکی وارد شد و به صورت الکترونیک برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مسجدجامعی: انتخابات شورایاری‌ها یک امر سیاسی نیست

احمد مسجد جامعی در جریان دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به رای دیوام عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات شورایاری‌ها گفت: حیات شورایاری‌ها قطعا ادامه خواهد یافت. در دوره گذشته شورا نیز کشاکش برگزاری و عدم برگزاری وجود داشت، اما این انتخابات با وجود حرف و حدیث‌ها برگزار شد.

مسجدجامعی با بیان اینکه مدیریت شهری به ضرورت این مساله رسیده بود و گفت: در همین ایام در سال گذشته بود و قرار بود این انتخابات نیز برگزار نشود و با پیگیری مدیرت شهری برگزار شد. این انتخابات بیش از سایر انتخابات با همکاری وزارت کشور برگزار شد.

رئیس ستاد شورایاری‌های شورای شهر تهران با بیان اینکه انتخابات شورایاری‌ها یک امر سیاسی نیست، گفت: وزرات کشور نهایت همکاری را داشت و برای نخستین بار صندوق های الکترونیکی وارد شد و به صورت الکترونیک برگزار شد.

او با تاکید بر اینکه بدون حضور شورایاری‌ها اداره شهر با حضور 21 عضو شورا امکان پذیر نیست، گفت: هر گروهی که مسئولیت اداره شهر را بر عهده داشته پشتیبان چنین تفکری بوده است و مدیران معتقد بودند شهر تهران را نمی توان با این تعداد محدود نماینده اداره کرد.

مسجد جامعی با بیان اینکه تجریبات شورایاری‌ها چراغ راه آینده است، گفت: موانع را برطرف می‌کنیم و اصل مشارکت اصل اساسی قانون اساسی است و به همین دلیل گفته است شوراها از ارکان نظام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار