برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی جوانه های راه

بافق (پانا) - به منظور آموزش و فرهنگ سازی در پیشگیری از سوانح رانندگی، اولین جشنواره دانش آموزی تحت عنوان جوانه های راه با تفاهم وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی و مشارکت کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر در بافق برگزار می‌شود

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی جوانه های راه

به گزارش دفتر پانا بافق، جشنواره دانش آموزی جوانه های راه با هدف درگیرکردن کودکان و نوجوانان در مسئله بسیار مهم سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن و همچنین استفاده از ظرفیت دانش آموزان در تولید محتوای تصویری جهت آگاه کردن افراد جامعه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر محور های جشنواره را عابر آگاه ، راننده قانون مدار ، راه ایمن و خودروی ایمن عنوان کرد و افزود این جشنواره در چهار گرایش نقاشی ، عکاسی ، کاریکاتور و پوستر به حیطه اجرا در می ­آید.

آخوندی عنوان کرد: یکی از راهکارهای اصلی در کاهش تصادفات ترافیکی توجه به آموزش و فرهنگ سازی است. نقش آموزش در سنین مختلف و متناسب با شرایط اجتماعی و جایگاه افراد به نحوی که گستره کامل تری را در بر بگیرد و ماندگاری و اقناع مناسب تری را ایجاد نماید در کاهش بلند مدت تلفات و خسارات رانندگی بسیار مهم است.

رئیس سازمان دانش آموزی بافق درباره زمان و نحوه ارسال آثار گفت: نظر به اعلام دبیرخانه جشنواره جوانه های راه ، دانش آموزان فرصت دارند حداکثر تا پایان مهر ماه 99 آثار خود را به آدرس javaneh.mrud.ir ارسال نمایند. لازم به ذکر است که فرایند جذب و اطلاع رسانی این جشنواره، کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور اعلام گردیده و کانون فرهنگی تربیتی شهیدباهنر نیز راهنما و یاریگر دانش آموزان بافقی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار