آغاز توزیع کارت کنکور دکتری 99 از فردا

تهران (پانا) - فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 99 از فردا آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع کارت کنکور دکتری 99 از فردا

کارت‌ شرکت در آزمون کلیه‌ داوطلبان‌ آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از فردا دوشنبه ۲۳ تیر ماهجاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در این آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون فوق، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. همچنین سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته، قابل پرینت و دریافت است.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه، مورخ ۲۶ تیر در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

فایل راهنمای داوطلبان برای شرکت در آزمون دکتری از اینجا قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار