قدردانی عضو شورای شهر تهران از تخریب پاساژ توحید

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به تخریب پاساژ توحید در منطقه ۱۹ واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی عضو شورای شهر تهران از تخریب پاساژ توحید

مجید فراهانی در صحن علنی شورا طی تذکری گفت: در روزهای گذشته شاهد اقدام برای تخریب و سپس آغاز نوسازی پاساژ تجاری توحید در منطقه ۱۹ بودیم که به منظور تامین امنیت مالی و جانی شهروندان و رفع مخاطرات احتمالی و نیز گره های ترافیکی منطقه صورت پذیرفت.

او افزود: بازگشایی معبر مهم خیابان شکوفه در منطقه ۱۹ بعد از ۳۰ سال انتظار و با تخریب این پاساژ ضمن آن که از وقوع اتفاقات مشابه ساختمان پلاسکو و کلینیک سینا مهر شمیران پیشگیری کرده با عقب‌نشینی پاساژ جدید گره ترافیکی این معبر به کل رفع می شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری تصریح کرد: جالب اینکه همه این اقدامات کاملا با سرمایه گذاری بخش خصوصی صورت گرفته و کل فرایند تخریب و نوسازی هیچگونه بار مضاعفی بر مدیریت شهری نداشته است.

عضو شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران اضافه کرد: ضمن تشکر از اقدام ارزشمند منطقه ۱۹ و حمایت های جنابعالی خواهشمندم دستور فرمایید با توجه به اقدامات در سایر مناطق و شرکت‌های شهرداری جلب مشارکت و سرمایه‌گذاری با تفویض اختیار جلب و انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری به مناطق و نیز مولدسازی دارایی‌ها و املاک به منظور تسریع در پیشرفت پروژه شهرهای اقدام شایسته صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار